Neude 1618
Domplein c. 1880
Domplein c. 1886
Moreelse Park 1904
Fundatiehuis / Lange Nieuwstraat 1860

 

disclaimer
The historical images in the time sliders are part of the Utrechts Archief collection and are subject to the Publiek Domein 1.0 license.
De historische foto’s en afbeeldingen in de time sliders zijn afkomstig uit de collectie van het Utrechts Archief en vallen onder de auteursrechtlicentie Publiek Domein 1.0